Redefining Practices: Organ and Vocal Music in Educational and Community Settings - VocalOrganMusEdu2023

SCHOOL OF HUMANITIES - Department of Pre-school Education and Educational Design
17 Jul 2023 to 28 Jul 2023
Athens

     Ο ΣΤΑΥΡΟΣ - ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ ΙΚΜΠΑΛ είναι αριστούχος απόφοιτος της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης (ΚΣΟΤ). Από το 2014 - 2018 συμμετείχε στις παραστάσεις της ΚΣΟΤ ‘Open Studio – Black Box’ και τελευταία του συνεργασία ήταν αυτή για την παράσταση «Growing!» στο     Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου χορεύοντας για τους Μαρκέλλα Μανωλιάδη, Χρήστο Παπαδόπουλο και Αντώνη Φωνιαδάκη. Το 2018 δούλεψε με την ομάδα χορού «Άρθρωσις» της Πένυς Διαμαντοπούλου για το κομμάτι «En Route» το οποίο παρουσιάστηκε στην Ζάκυνθο και    στην Θεσσαλονίκη. Ως assistant choreographer ταξίδεψε στις ΗΠΑ το 2019 με τον χορογράφο Christian Denice για την δημιουργία του έργου “SEE ME” στην ομάδα Eisenhower Dance Detroit. Απο το 2019 έως το 2021 έζησε και χόρεψε στην Γενεύη με το Ballet Junior de Genève   ερμηνεύοντας σε ρεπερτόρια των Hofesh Shechter, Roy Assaf, Barak Marshall, Emanuel Gat, Jan Martens,Olivier Dubois , Sharon Eyal κα. σε θέατρα και φεστιβάλ σε Ελβετία και Γαλλία. Κατά την περίοδο αυτή συνεργάστηκε επίσης με τους χορογράφους Cathy Marston για την δημιουργία   του κομματιού “Moving,Still” και Marcos Morau για το “Waltz”. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 2021 ξεκίνησε την συνεργασία του με το φωνητικό σύνολο Chóres της Μαρίνας Σάττι χορογραφώντας διάφορες παραγωγές σε Ελλάδα και εξωτερικό και διδάσκοντας το μάθημα της κινησιολογίας. Τον Φεβρουάριο του 2023 χορογραφεί για την τελετή έναρξης της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Πρωτεύουσας, την Ελευσίνα,τις Chóres σε μουσική Άγγελου Τριανταφύλλου και σκηνοθεσία Chris Baldwin. Είναι σταθερός συνεργάτης της χορογράφου Λήδας Δουμουλιάκα και ήταν χορευτής της   ομάδας για την νέα της παραγωγή “Rite of Spring - Kinetic Orchestra ” η οποία έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στην Ζυρίχη το 2022. Δίνει μαθήματα σύγχρονου χορού και τεχνικής Graham σε Ελλάδα και εξωτερικό. Έχει διδάξει στο επαγγελματικό τμήμα της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης και στην ανώτερη επαγγελματική σχολή χορού “Χορός” της Μάρως Γρηγορίου.

 

Η ΛΟΥΚΙΑ ΛΟΥΛΑΚΗ ξεκίνησε βιολοντσέλο στα εφτά της χρόνια. Στα 16 της αποφοίτησε με δίπλωμα, από το Ωδείο Αθηνών, με άριστα παμψηφεί, 1ο βραβείο και την ύψιστη τιμητική διάκριση του Ωδείου Αθηνών, το χρυσό μετάλλιο Α. και Ι.   Συγγρού. Από τον Μάρτιο του 2006 μέχρι τον Ιούνιο του 2010, υπήρξε τακτική μαθήτρια της Natalia Gutman στην Ακαδημία Scuola di Musica di Fiesole στη Φλωρεντία, όπου τα τελευταία δύο χρόνια σπούδασε με υποτροφία του Ιδρύματος   «Mundo en Harmonia». («Βραβείο Τζίνα Μπαχάουερ», 2008, Μ.Μ.Α) Μελέτησε επίσης με την Marianne Chen και την Elizabeth Wilson. Στα 18 της, έγινε δεκτή για Μεταπτυχιακές Σπουδές στο βιολοντσέλο στο Vienna Konservatorium   Privatuniversität, στην τάξη της Natalia Gutman, όπου σπούδασε με υποτροφία του Ιδρύματος Α. Ωνάση. Αποφοίτησε αποσπώντας την υψηλότερη βαθμολογία και διάκριση. Συνέχισε τις σπουδές της αποσπώντας ένα δεύτερο Master στην   Μουσική Δωματίου, από την τάξη του J.Meissl, στο Universität für Musik und darstellende Kunst Wien, με υποτροφία του Ιαπωνικού Ιδρύματος SYLFF αυτή την φορά (The Ryoichi Sasakawa Young Leaders Fellowship Fund) και τελείωσε με   διάκριση και την υψηλότερη βαθμολογία. Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια και master classes των: M. Kliegel, P. Nagy, M. Chen, W. E. Schmidt, N. Gutman, J.Meissl, P.Vernikov, M.Pressler, V. Vujic, H. Beyerle, P. Jüdt, E. Epstein, Quatuor   Diotima και άλλων. Τον Μάιο του 2008 ηχογράφησε το κοντσέρτο του Dvorak (Ε.Ρ.Τ., Β. Συμεωνίδης) αλλά το ντεμπούτο της στο μεγάλο κοινό πραγματοποιήθηκε, στα δεκαέξι της, με το 1ο κοντσέρτο του Shostakovich ως νέα σολίστ, με την   Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, υπό την μπαγκέτα του Σ. Τσιαλή, στο Μ.Μ.Α. Έχει παίξει ως σολίστ επίσης με τη Λυρική Σκηνή, με την Ορχήστρα των Χρωμάτων, με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, με την Orquesta Ciudad de Granada, την   Junge Philharmonie Wien, την Mödlinger Symphonisches Orchester και την Paneuropean Philharmonia Orchestra. Η Λουκία Λουλάκη δραστηριοποιείται εξίσου ως σολίστ και ως μουσικός Δωματίου. Τον Σεπτέμβριο του 2012 δημιούργησε το   πιάνο τρίο «Τρίο 92» με το οποίο συνεργάστηκε μέχρι τον Απρίλιο του 2016, παίζοντας σε σημαντικές  αίθουσες της Ευρώπης. (1ο βραβείο στον 7ο Διεθνή Διαγωνισμό Μουσικής Δωματίου Alpe Adria στην Ιταλία και 3ο βραβείο στον 3ο Διεθνή   Διαγωνισμό Μουσικής Δωματίου στην Alcobaca της Πορτογαλίας). Ήταν ιδρυτικό μέλος του Κουαρτέτου Selini. Από το 2018, το κουαρτέτο έδωσε τακτικά συναυλίες σε όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ και έχει κερδίσει σημαντικά βραβεία, σε διαγωνισμούς όπως ο “Szymanowski International Music Competition” (Katowice, Πολωνία 2018), ο “Prague Spring International Music Competition” (Πράγα, 2021), ο “MDW Great Talent Award” (Βιέννη, 2021), ο “Ysaye International Music competition” (2021) και το βραβείο Artis (Αυστρία). Το κουαρτέτο Selini είχε επιλεγεί να εκπροσωπήσει τη μουσική σκηνή της Αυστρίας σε όλο τον κόσμο, μέσω του προγράμματος NASOM (New Austrian Sound Of Music). Το πρόγραμμα διήρκησε έως το 2022. Δούλεψε εντατικά με τον Hatto Beyerle (από το κουαρτέτο Alban Berg) και ήταν ένα από τα ensembles της ECMA (European Chamber Music Academy). Η Λούκια Λουλάκη έχει συμπράξει με μουσικούς όπως οι: Areta Zhulla (πρώτο βιολί του κουαρτέτου Julliard), Evgenia Epshtein (πρώην δεύτερο βιολί του κουαρτέτου Aviv), Raffaele Gianotti (πρώτος κορυφαίος φαγκοτίστας της Φιλαρμονικής του Μονάχου), Anneleen Lenaerts (σόλο αρπίστα της Φιλαρμονικής της Βιέννης) κ.α. Με το ντούο τσέλων της μαζί με τη Vida Vujic (καθηγήτρια μουσικής δωματίου στο MDW- University of Music and Performing Arts Vienna), Cello2 , ετοιμάζουν το πρώτο τους CD και έχουν προγραμματισμένες συναυλίες σε Σερβία, Αυστρία κ.α. Από το Σεπτέμβρio του 2022, η Λούκια Λουλάκη διδάσκει βιολοντσέλο στο Amadeus Music and Arts Academy του Amadeus International School Vienna.

Ο DAMIAN POSSE γεννήθηκε το 1985 στη Λεόν της Ισπανίας. Σε ηλικία 8 ετών ξεκίνησε μαθήματα Κοντραμπάσου με τον Jesús Méndez. Το 2005 απέκτησε τον επαγγελματικό τίτλο του Κοντραμπασίστα με διάκριση από το κονσερβατόριο της Λεόν. Στη συνέχεια ολοκλήρωσε τις ανώτερες σπουδές του στο Conservatorio Superior de Salamanca, αποφοιτώντας με τις υψηλότερες βαθμολογίες. Από το 2005 έως το 2008 απέσπασε υποτροφία για σπουδές στη Συμφωνική Νεανική Ορχήστρα της Γαλικίας. Το 2007 παρακολούθησε ένα πρόγραμμα εξειδίκευσης στο “Escuela do Altos Estudios De Santiago de Compostela” και στη συνέχεια συμμετείχε σε τριετές Master course για μπαρόκ Κοντραμπάσο και Violone στη Salamanca, με την Maggie Urquhart. Το 2009 μετακόμισε στη Βιέννη της Αυστρίας. Εκεί έγινε δεκτός να σπουδάσει Κοντραμπάσο στο MDW- University for Music and Performing Arts Vienna με τον Alois Posch, τον τότε πρώτο κορυφαίο κοντραμπασίστα της Φιλαρμονικής της Βιέννης, με τον οποίο σπούδασε για τα επόμενα 5 χρόνια. Επιπλέον, συνεργάστηκε ως μέλος της Ορχήστρας Νέων της Βιέννης. Το 2011 απέκτησε υποτροφία για σπουδές στο Ορχηστρική Ακαδημία της Ossiach, με καθηγητές από τις Φιλαρμονικές Ορχήστρες της Βιέννης και του Βερολίνου. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει μαθήματα και Masterclass με σημαντικούς καθηγητές όπως οι Matthew McDonald “Φιλαρμονική του Βερολίνου”, Damien Arenas "RTVE Orchestra Spain", Diego Zecharies "Orquesta Sinfónica de Galicia", Margaret Urquhart "Conservatory of Hague”, Alexander Preuss “Φιλαρμονική του Μονάχου”, "Ulrich Wolf “Φιλαρμονική του Βερολίνου", Johannes Auersperg, Christoph Wimmer και Ödon Racz “Φιλαρμονική της Βιέννης”. Το ντεμπούτο του ως σολίστ έγινε σε ηλικία 15 ετών και έκτοτε έχει ταξιδέψει σε περισσότερες από 50 χώρες με ορχήστρες, σύνολα δωματίου ως 1ος κορυφαίος κοντραμπασίστας και ως σολίστ. Ονόματα όπως Robert Holl με το έργο “Per Questa Bella Mano”, Andreas Ottensamer, Christoph Hartmann, Anneleen Lenaerts ξεχωρίζουν σε μια εκτενή λίστα συνεργασιών. Από το 2014 μέχρι το 2016 υπήρξε μέλος του Ensemble Berlin και από το 2017 είναι μέλος του “Concilium musicum Wien” (παίζοντας σε ένα κοντραμπάσσο S. Dallinger του 1794, ένα από τα παλαιότερα όργανα του είδους του σήμερα) και του κουιντέτου “Wiener Kammersymphonie”. Οι “State Rostov Philharmonic”, “Orquesta Sinfónica de Galicia” και η “Verbier Festival Opera Orchestra” είναι μόνο κάποιες από τις ορχήστρες με τις οποίες έχει συνεργαστεί τα τελευταία χρόνια. Είναι επίσης, πολύ ενεργός στο χώρο της σύγχρονης μουσικής, με σταθερές εμφανίσεις και συνεργασίες με σύνολα όπως τα Reconsil, XXI Jahrhunderts και Neu Oper Wien. Στον τομέα της διδασκαλίας, ο Damián Posse είναι καθηγητής Κοντραμπάσου στη μουσική σχολή “Superar” στη Βιέννη, όπως επίσης είναι καθηγητής και υπεύθυνος για τα τσέλα και τα κοντραμπάσα στη FYMO του ιδρύματος Barenboim-Said στην Παλαιστίνη. Παράλληλα, έχει προσκληθεί να δώσει Masterclass Κοντραμπάσου σε Αυστρία, Ελλάδα, Ισπανία, Νορβηγία, Παλαιστίνη, Αλγερία, Αλβανία, Βοσνία και Δανία. Η μέθοδος διδασκαλίας του βασίζεται στην τεχνική του Ludwig Streicher και του Johannes Auersperger, και οι δύο της βιεννέζικης σχολής. Τα τελευταία χρόνια έχει επίσης εξειδικευθεί στη διδασκαλία για μαθητές με ειδικές ανάγκες. Το 2021 έγινε δεκτός στο Πανεπιστήμιο της Coruña (Ισπανία), για μεταπτυχιακό στα Μουσικοπαιδαγωγικά Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και το Σεπτέμβρη του 2022 ξεκίνησε το Διδακτορικό του πάνω στη Μουσική Εκπαίδευση και Έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Μαδρίτης. Tο 2021 έκανε την πρώτη του δημοσίευση μέσα στο Διεθνές Συνέδριο Πολιτισμού και Μουσικής για την Καινοτομία και την Ενσωμάτωση στη Γαλικία της Ισπανίας. Το 2022 προσκαλείται ως εμπειρογνώμονας στην παιδαγωγική καινοτομία από το Διεθνές Συνέδριο Μουσικής στην Κόρδοβα XXI και παρουσιάζει άλλες δύο Scopus δημοσιεύσεις που σχετίζονται με τις γνωστικές διεργασίες στους μαθητές μουσικής και νέα εργαλεία για τη βελτίωση των μαθησιακών διαδικασιών στα ωδεία. Αργότερα την ίδια χρονιά, συμπεριλήφθηκε ως συν-συγγραφέας στο βιβλίο Pedagogy and Innovation inside Music Conservatories, που εκδόθηκε από τον εκδοτικό οίκο Peter Lang, όπου παρουσιάζει ένα κεφάλαιο σχετικά με την αναγκαιότητα των αλλαγών στις ικανότητες των καθηγητών μουσικής, το οποίο αποτελεί τη βάση της διατριβής του, η οποία θα παρουσιαστεί το 2025.