Ανάλυση Οικολογικών Δεδομένων - EcoDAR2013
Το πρόγραμμα του Θερινού Σχολείου δομείται στις πέντε παρακάτω Θεματικές Ενότητες:
Θεματική Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Ανάλυση Οικολογικών Δεδομένων
Θεματική Ενότητα 2: Εισαγωγή στο Λογισμικό και τη Γλώσσα Προγραμματισμού R
Θεματική Ενότητα 3: Κλασικές Στατιστικές Μέθοδοι
Θεματική Ενότητα 4: Προχωρημένες Στατιστικές Μέθοδοι
Θεματική Ενότητα 5: Ανάλυση Δεδομένων Μελετών Περίπτωσης από την Οικολογία και τη Βιολογία της Διατήρησης
Πρόγραμμα
|
Δευτέρα |
Τρίτη |
Τετάρτη |
Πέμπτη |
Παρασκευή |
Σάββατο |
9-10 |
Η ανάγκη Ποσοτικοποίησης της Οικολογίας και η Ανάλυση Δεδομένων (Τρούμπης) |
Προγραμματισμός με τη γλώσσα R (Ματθιόπουλος) |
Γενικά Γραμμικά Μοντέλα, GLMMs, GAMs (Ματθιόπουλος) |
Ανάλυση και Μοντελοποίηση της Περιβαλλοντικής Μεταβλητότητας (Halley) |
Ανάλυση Περιβαλλοντικών Δεδομένων στην Παράκτια Διαχείριση (Τσιρτσής) |
Ανάλυση Δεδομένων Λειτουργικής Οικολογίας (Φύλλας) |
10-11 |
Τα βασικά του R (Μπεσμπέας - Κόκκορης) |
Προγραμματισμός με τη γλώσσα R (Ματθιόπουλος) |
Γενικά Γραμμικά Μοντέλα, GLMMs, GAMs (Ματθιόπουλος) |
Ανάλυση και Μοντελοποίηση της Περιβαλλοντικής Μεταβλητότητας (Halley) |
Ανάλυση Δεδομένων Φυτοπλαγκτικών Συναθροίσεων (Σπαθάρη) |
Ανάλυση Δεδομένων Λειτουργικής Οικολογίας (Φύλλας) |
11-12 |
Αντικείμενα Δεδομένων: Διανύσματα, Πίνακες, Λίστες (Μπεσμπέας – Κόκκορης) |
Έλεγχος Υποθέσεων και Διαστήματα Εμπιστοσύνης (Ματθιόπουλος) |
Γενικά Γραμμικά Μοντέλα, GLMMs, GAMs (Ματθιόπουλος) |
Ανάλυση και Μοντελοποίηση της Περιβαλλοντικής Μεταβλητότητας (Halley) |
Ανάλυση Δεδομένων Φυτοπλαγκτικών Συναθροίσεων (Σπαθάρη) |
Ανάλυση Δεδομένων Λειτουργικής Οικολογίας (Φύλλας) |
12-13 |
Εισαγωγή Δεδομένων (Μπεσμπέας – Κόκκορης) |
Βασικές Αρχές Πειραματικού Σχεδιασμού & Δειγματοληψίας (Ματσίνος) |
Ανάλυση Αλιευτικών Δεδομένων με σκοπό τη Διαχείριση (Γεωργακαράκος) |
Ανάλυση Χωρικών Δεδομένων και Μοντελοποίηση (Ματθιόπουλος-Μπεσμπέας) |
Στρογγυλό Τραπέζι – Ανάλυση Δεδομένων Συμμετεχόντων (όλοι οι διδάσκοντες) |
Αξιολόγηση (Δημητρακόπουλος – Κόκκορης – Μπεσμπέας – Ματθιόπουλος - Μαζάρης) |
13-14 |
Στατιστικές συναρτήσεις (Μπεσμπέας -Δημητρακόπουλος) |
Βασικές αρχές Πειραματικού Σχεδιασμού Σχεδιασμού & Δειγματοληψίας (Ματσίνος) |
Ανάλυση Αλιευτικών Δεδομένων με σκοπό τη Διαχείριση (Γεωργακαράκος) |
Ανάλυση Χωρικών Δεδομένων και Μοντελοποίηση (Ματθιόπουλος-Μπεσμπέας) |
Στρογγυλό Τραπέζι – Ανάλυση Δεδομένων Συμμετεχόντων (όλοι οι διδάσκοντες) |
Αξιολόγηση (Δημητρακόπουλος – Κόκκορης – Μπεσμπέας – Ματθιόπουλος - Μαζάρης) |
14-15 |
|
|
Ανάλυση Αλιευτικών Δεδομένων με σκοπό τη Διαχείριση (Γεωργακαράκος) |
|
|
|
15-16
|
|
|
Ελεύθερος Χρόνος |
|
|
|
16-17 |
|
|
Ελεύθερος Χρόνος |
|
|
|
17-18 |
Στατιστικές συναρτήσεις (Μπεσμπέας – Δημητρακόπουλος) |
Γραμμική Παλινδρόμηση (Μπεσμπέας) |
Ελεύθερος Χρόνος |
Ανάλυση Οικολογικών & Περιβαλλοντικών Χρονοσειρών (Halley) |
Ανάλυση Δεδομένων για τη Διατήρηση Βιοποικιλότητας (Καλλιμάνης-Μαζάρης) |
|
18-19 |
Ανάλυση Δεδομένων (Μπεσμπέας - Δημητρακόπουλος) |
Γραμμική Παλινδρόμηση (Μπεσμπέας) |
Ελεύθερος Χρόνος |
Ανάλυση Οικολογικών & Περιβαλλοντικών Χρονοσειρών (Halley) |
Ανάλυση Δεδομένων για τη Διατήρηση Βιοποικιλότητας (Καλλιμάνης-Μαζάρης) |
|
19-20 |
Γραφήματα στο R (Μπεσμπέας) |
Μη Γραμμική Παλινδρόμηση (Μπεσμπέας) |
Ελεύθερος Χρόνος |
Ανάλυση Οικολογικών & Περιβαλλοντικών Χρονοσειρών (Halley) |
Ανάλυση Δεδομένων για τη Διατήρηση Βιοποικιλότητας (Καλλιμάνης-Μαζάρης) |
|